понедельник, 31 июля 2017 г.

Порожні баночки за червень-липень

Доброго часу доби! Сьогодні розкажу коротко про свої враження від продуктів, які вже закінчилися. Спочатку догляд:



1. Шампунь від Faberlic Etnobotanica Зміцнення від коренів до кінчиків для ослабленого та схильного до випадіння волосся. Звичайний шампунь, нічим не вразив. Волосся промивав добре; аромат в пляшечці насичений, але на волоссі не лишається. 4/5

2. Термальна вода від Vichy. Я використовувала замість тоніка перед нанесенням крему. Дуже класний продукт, але не дуже економічний. 5/5

3. Зубна паста від LG Perioe Total 7 - Strong. Непогана зубна паста, але не знаю чому вона Strong - я б не сказала, що аж дуже м'ятна. Після чищення лишається післясмак жуйки Orbit Солодка м'ята. 4/5



4. Антиперспірант Lady Speed Stick Luxurious Freshness. Я вже не могла дочекатись коли він закінчиться. Має досить сильний аромат, який спочатку мені подобався, а потім дуже набрид. Економічний. Спочатку наносився добре, але через кілька місяців почав лягати якоюсь кашкою, яка не хотіла швидко засихати. Не рекомендую. 3/5

5. Квіткова вода Melvita "Квіти апельсина". Дуже сподобалась. Інколи користувалася нею замість тоніка перед нанесенням крему, а інколи просто освіжала обличчя впродовж дня. Приємна водичка, має сильний аромат цвіту (я так розумію, що апельсинового :). Мені здається, що алергіки не оцінять. 5/5

6. Мініатюрка крему для рук від L'Occitane Вишневий цвіт. Сподобався крем, хочу спробувати й інші аромати. Але крем хороший тільки якщо немає якихось проблем типу обвітрення чи лущення шкіри - у таких випадках він не врятує. Аромат класний, але трошки хімозний. 4/5

7. Крем для обличчя SVR Topialyse Крем-бар'єр. У мене щоки завжди червоніють після вмивання, а цей крем швидко їх заспокоює. Мені продукт сподобався - ніжний, практично не має аромату. При нагоді куплю повну версію. 5/5


Декоративка і аромати:

1. Бальзам для губ від Oriflame. Валявся в мене вже бозна-скільки. Рожевий з перламутровими блискітками, які відчуваються на губах. Зіпсувався, тому викидаю. Не знаю чи він ще є в каталогах, але не рекомендую :( 2/5

2. Тональний крем Avon Calming Effects у відтінку Ivory. Мені сподобався. Фініш натуральний, не матовий. Заспокоюючу дію не сильно помічала, але маскуючі властивості мене задовольняли. При нагоді візьму ще. Хороший денний тональний крем. 5/5

3. Revlon Photoready BB cream у відтінку Light Pale. Це просто розчарування року. Я його купила свіжим, новеньким, використала його всього кілька разів. І він зіпсувався! Просто розшарувався і став огидною масною водичкою, в якій плавають шматки пігменту. Не знаю чи він дуже чутливий до навколишнього середовища, чи погано переносить дорогу (бо я його брала з собою у подорож). Може хтось з таким стикався вже? 1/5

4. Туш для вій L'Oreal False Lash Papillon Intenza у відтінку Насичений чорний. Непогана, але я не в захваті. Швидко засохла + концепція "Вії як крила метелика" мені не зовсім зрозуміла. З цієї цінової категорії є й кращі представниці :) 4/5

5. Мініатюра туші для вій Smashbox Full Exposure у відтінку Jet Black. Це моя любов серед тушей. Дійсно робить вій об'ємними, ефект дуже класний. Хочу ще!) 5/5

6. Пробник Gucci Bamboo. Шикарний аромат, дуже елегантний, стійкість відмінна. До речі, лице аромату - Галь Гадот і рекламний ролик з нею дуже класний (не полінуйтесь подивитись :). 5/5

7. Пробник Avon Life for Her. Мені подобають і чоловічий, і жіночий аромат Avon Life. Жіночий свіжий, ненав'язливий, але разом з тим небанальний. Чути лілію, півонію, білий чай. Стійкість хороша. 5/5

А ви користувалися чимось з вищеназваного? Які враження?)

21 комментарий:

  1. Цветочную водичку у Melvita очень люблю, а вот кремы для рук L'Occitane меня тоже не очень впечатлили.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Креми ніби й приємні, але не дуже ефективні)

      Удалить
  2. Люблю изучать посты о пустых баночках). Многое не пробовала из перечисленного. Очень заинтересовала цветочная вода Melvita.

    https://umnicaya.blogspot.com/

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я теж люблю такі пости - в них коротко про головне. Водичка дуже класна)

      Удалить
  3. я пробувала колись таку термальну водичку - саме ця мені сушила занадто шкіру. подобалась вода від Авен та Ур'яж. але коли познайомилась із гідролатами - то відкинула усі термальні води подалі :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А я, чесно кажучи, між цією і Ур'яж різниці взагалі не помітила. Треба спробувати теж щось із гідролатів)

      Удалить
  4. Я колись постійно користувалась дезодорантами Lady Speed Stick і була задоволена, але тепер купую тільки сольовий, він безпечний і без аромату, щей працює відмінно ))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я теж на них постійно дивлюсь, але, боюсь, що на мені від них взагалі ніякого ефекту не буде(

      Удалить
  5. Ира,что-то ты совсем перестала обновлять блог, а ведь он у тебя стал такой красивый ))) Исправляйся, радую нас новыми постами )))

    ОтветитьУдалить
  6. С пустышками) много заманчивых продуктов!

    ОтветитьУдалить
  7. С пустышками! Из повторов только крем от Локситан - такие же эмоции вызвал.
    http://beyoutiful.com.ua/?p=4035

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! А аромат у тебе такий самий був чи інший?)

      Удалить
  8. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  9. Обожнюю всі креми для рук від L'Occitane

    ОтветитьУдалить
  10. С пустышками, Ира! Не пробовала ничего.)

    ОтветитьУдалить
  11. с пустышками! меня тушки Лореаль разочаровали....
    люблю Гуччи Бамбу и Эйвон этот аромат мне нравится, хочу флакон.
    хочу водичку от Melvita, мне понравилось знакомство с маркой.

    ОтветитьУдалить
  12. Я б спробувала водичку Melvita, треба пошукати в ІМ.)

    ОтветитьУдалить
  13. Много неплохих продуктов.)

    ОтветитьУдалить