пятница, 11 августа 2017 г.

NYX Powder Blush in Taupe: Відгук на легендарні рум'яна від NYX у відтінку Taupe


  Легендарні рум'яна, які використовуються переважно як скульптор для білосніжок. У мене в старішій версії і я читала відгуки, що багатьом вона подобається більше ніж нова.

  Упаковка: Звичайний пластиковий квадратик з прозорим віконцем. У мене вже багато подряпинок на ньому, але надписи не стерлись. Відкривається зручно, за манікюр можна не переживати. Всередині 4 г продукту.



   Рум'яна добре спресовані. Дуже дрібний помол, набираються на кісточку чудово, майже не пилять; продукт матовий. Колір коричневий з сірим підтоном, рудого відтінку навіть близько немає :) Нижче на руку нанесла пальцем кілька разів, а взагалі вони в один шар лягають дуже акуратно - мені для денного макіяжу вистачає. А от для вечірнього вже можна трохи нашарувати. Тушуються рум'яна класно; запах зовсім трохи чути - косметичний пудровий. 


На першому фото тільки тональний крем, на другому вже з макіяжем. NYX Taupe використала, щоб підкреслити скули (добре нашарувала, щоб на фото було видно), біля скронь в 1 шар, замість тіней і зовсім трошки на спинку носа (з боків). Нафарбувала все, що могла, щоб вам було видно ефект. В щоденному макіяжі підкреслюю тільки скули. 


На сонці - шиммеру немає.

Завершений образ (сонце якраз сховалось). Тут найкраще видно бліду шкіру і найточніше переданий ефект тіні від NYX Taupe
  
  Отже, для мене це скульптор (аж ніяк не рум'яна!) і я ним неймовірно задоволена. Інтенсивність дуже просто регулювати; стійкість класна - на моїй шкірі до демакіяжу; відтінок ідеальний. Білосніжки оцінять! Шкода тільки, що старої версії тільки залишки можна знайти.


Ціна: нова версія коштує 205 грн.
Оцінка: 5.

Дівчулі, хтось користувався і новою і старою версією? Вони сильно відрізняються між собою?

18 комментариев:

  1. Мне тоже показалось, что это больше продукт для контуринга (по оттенку). Спасибо за интересный обзор! )))

    ОтветитьУдалить
  2. Это одни из лучших румян для скульптурирования.

    ОтветитьУдалить
  3. Классный, он у меня в вишлисте, надо уже купить в конце концов :)
    http://krasivey.com/

    ОтветитьУдалить
  4. Маю такий самий) Обожнююю))) Версія у мене теж стара, та я не знаю, чи скінчаться вони колись))) Дуже економні)))

    ОтветитьУдалить
  5. У меня тоже старая версия - люблю их!
    http://beyoutiful.com.ua/?p=4219

    ОтветитьУдалить
  6. Наверное после того, как этот скульптор упомянула Крыгина в одном из своих видео, вот тогда Тауп и перешел в разряд культовых )
    У меня тоже есть такие же, на мне эта серия как то вообще не держится, было всего три оттенка,
    но мне нравится их цена, широкая гамма, и в принципе доступность.

    Макияж отличный, готичный такой.

    MadMoon’s Blog || Instagram || Facebook

    ОтветитьУдалить
  7. Теж дуже люблю їх, використовую як скульптор) Фото класні!

    Буду рада дружбі блогами та підписці ♥ Julia Shkvo

    ОтветитьУдалить
  8. У мене є такі! Дуже мені подобаються! Дійсно цей відтінок став культовим! Дякую за відгук!

    ОтветитьУдалить
  9. Культовые румяна! И очень красивый получился макияж.

    ОтветитьУдалить
  10. оу, вони дуже класні! мені вони тепер треба :)

    ОтветитьУдалить
  11. Как скульптор действительно смотрится отлично!

    ОтветитьУдалить